På denna sida hittar du information om hur du kan lösa eventuella problem som gör att du kan inte kan använda Min myndighetspost.
För att vara säker på att våra tjänster fungerar som vanligt råder vid dig att använda någon av följande webbläsare.
Om det uppstår problem med att öppna PDF-bilagor i Google-appen för iOS-enheter så rekommenderar vi att istället prova någon av webbläsarna ovan.
Vissa användare kan uppleva problem med att signera åtgärder i brevlådan. Felet uppstår oavsett vilken typ av e-legitimation som används. Efter att signeringskoden angetts så visas en vit sida men inget mera händer. Efter cirka 5 minuter kommer ett felmeddelande.
Vi har kunnat isolera felet till en särskild router av märket Sagemcom och vi undersöker hur vi kan lösa problemet.
Prova att ansluta till internet utan routern. T.ex. genom internetdelning i din telefon.
Om det uppstår ett problem med att logga in i Min myndighetspost eller när du ska öppna en bifogad fil kan du få felmeddelandet "Felaktigt anrop". Detta kan bero på olika faktorer och på denna sida kan du läsa mer om tre steg som du kan ta hjälp av för att lösa problemet.
Detta felmeddelande kan visas om din webbläsare inte kunde skapa en säker cookie, eller inte kunde komma åt den cookie som behövdes för att godkänna din inloggning. Detta kan vara orsakat av webbläsartillägg som blockerar annonser och skript, men det kan även vara själva webbläsaren som inte har tillåtelse att använda cookies.
För att åtgärda detta problem, testa att följa nedan steg för den webbläsare du använder.
"Felaktigt anrop" kan också orsakas av att ett säkerhetsprogram på din dator, ett tillägg till din webbläsare eller en anonymiseringstjänst som blockerar Javascript. För att kunna logga in och använda brevlådan behöver Javascript vara aktiverat.
Du kan därför prova att lägga till avsteg från blockeringen för "minmyndighetspost" och "funktionstjanster" i det säkerhetsprogram eller webbläsartillägg du använder.