På den här sidan hittar du information om vart du kan vända dig vid olika frågor.
Det kan bero på att den e-postadress du angett för aviseringar är inställd på att automatiskt vidarebefordra till en annan e-postadress. Vi har infört en säkerhetsfunktion - DMARC (Domain-based-Message Authentication, Reporting and Conformance) för att öka säkerheten ytterligare och förhindra dataintrång och andra bedrägerier. Denna funktion tillåter inte automatisk vidarebefordran av våra e-postaviseringar.
Kontrollera därför att den adress du angett inte vidarebefordrar till en annan adress.
Har du frågor om ditt meddelande ska du kontakta den myndighet eller offentliga aktör som skickat meddelandet till dig. Varje myndighet ansvarar för sina ärenden och meddelanden som de skickar till dig.
Har du frågor om din e-legitimation ska du kontakta utgivaren av e-legitimationen.
Här hittar du kontaktuppgifter till de som ger ut e-legitimationen:
Här hittar du fler frågor och svar
Här hittar du teknisk hjälp med lösningar på några problem som kan uppstå
Har du frågor, synpunkter eller problem med den digitala brevlådan Min myndighetspost kan du ringa eller skicka ett meddelande till oss på DIGG – Myndigheten för digital förvaltning. Det är vi som har hand om Min myndighetspost. Har du frågor om ditt meddelande ska du kontakta den myndighet eller offentliga aktör som skickat meddelandet till dig.
Telefonnummer: 0771 - 11 44 00
Öppet måndag-fredag kl. 9–12.
I samband med helgdagar kan vi ha ändrade öppettider.
Skicka ett meddelande till Min myndighetspost
Har du synpunkter eller förslag till hur vi kan göra Min myndighetspost bättre?